باتر کریم سویسی

این باتر کریم سویسی راحت ترین نوع باتر کریم که نیاز به وسایل زیادی هم نداره سریع درست میشه که من به عنوان کرم بین کیک ازش استفاده میکنم 


به ادامه مطلب مراجعه کنید MAIMIXONG Emoticons 127

آموزش این باتر کریم برای این گذاشتم چون واقعا کاربردیه و خیلی از مشکلات ادم حل میکنه  باتر کریم چندین نوع مختلف داره که این نوع سویسی از همه بهتره چون راحت تره منم یکم تنبلم خودم اذیت نمیکنم

من این باتر کریم از شف طیبه یاد گرفتم که جا داره همین جا ازش تشکر کنم

سفیده تخم مرغ 5 عدد
شکر 1 لیوان (200 گرم)
کره 225 گرم
اسانس

شکر و سفید تخم مرغ با هم مخلوظ کنید (ظرف حاوی شکر و تخم مرغ روی بخار آب در حال جوش بزارید و به ارامی بهم بزنید )



وقتی مطمئن بودین که شکر داخل سفید مخلوط شده
این مواد با همزن بزنید اول با سرعت کم بعد سرعت بالا
وقتی که سفید حجیم شد

باید تکه های کره به اون اضافه کنید که این مرحله باید با سرعت کم همزن باشه وقتی خوب حجیم شد و رد پره ها توی کرم افتاد یعنی باتر کریم امادست

طعم این باتر کریم خوبه من به عنوان کرم بین کیک ها استفاده میکنم

امیدوارم شماهم خوشتون اومده باشه و استفاده کنید

نظر در رابطه با وب و رسپی ها دوست دارم بدونم
نظرات 1 + ارسال نظر
مریم 1391/04/04 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام خیلی خوشمزه به نظر میاد عزیزم .
خامه کشی این چون گرد سخت نیست؟

نه اگه منظورتون تزئین کیک به شکل الو من که اذیت نشدم برای صاف کردن از طرق استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد