بریلو یا ژله نوشتاری

بریلو یا ژله نوشتاری

ژله ای هست که برای تزئینات روی کیک استفاده میشه و شما میتونید آن در رنگهای متفاوت برای تزئین کیک هاتون درست کنید و لذت ببرین خیلی خیلی راحته


و اماخوشحال میشم نظرات در ارتباط با وبلاگ بدونم دوست جوناMAIMIXONG Emoticons 28


نمونه تزئینات با این ژله


 برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید


من این دستور از نجما جان یاد گرفتم و ازشون تشکر میکنم


ژله بریلو یا نوشتاری


آب سرد 4/1 پیمانه
آبلیمو 4/1 پیمانه
شکر 3/1 پیمانه
نشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری

شکر و نشاسته را در ظرفی مخلوط میکنیم

آبلیمو را به تدریج به مخلوط اضافه کرده و هم میزنیم


آب را اضافه کنید


مخلوط را روی حرارت بگذارید و مرتب به هم بزنید تا بجوش آمده و غلیظ شود


قبل از جوش

http://s3.picofile.com/file/7417433224/5.jpg


بعد از جوش


از روی حرارت بردارید و رنگ و اسانس دلخواه را اضافه کنید و در یخچال قرار دهید


این ژله را 2-3 هفته در یخچال می توانید نگه داری کنید


من از رنگ زرد ویلتون استفاده کردم واسه اینکه رنگ و بافت این ژله مشخص باشه این عکس میزارم

***************************************************

میزان آبلیمو بستگی داره به شما که دوست دارید وقتی دارین این ژله با کیک میخورین ترش باشه یا نه پیشنهاد میکنم ابلیمو کم کم اضافه کینید

MAIMIXONG Emoticons 132

امیدوارم این ژله درست کنید و تو تزئین کیک هاتون ازش استفاده کنید 


دوست دارم نظراتتون در رابطه با این پست بدونم پس منتظر نظراتتون  هستم

نظرات 9 + ارسال نظر
فرشته 1392/08/11 ساعت 10:54 ق.ظ

ی دنیاااا ازت ممنونم.:-*میخام برات تولد ی سالگی پسرم کیک بپزم;-)

sahar 1392/05/22 ساعت 10:54 ق.ظ

ایول بابا از هر دستت یه انگشت میباره آبجیه خودم. آتی جوون این رنگ ویلتون رو از کجا بخرم؟؟

لوازم قنادی فروشی ها دارن

سارا 1392/04/26 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام
ببخشید من جای دیگه طرز تهیه بریلو رو خوندم اما نوشته بود که از یه چیزی تحت عنوان آگار آگار استفاده کرده که پودریه.اما تو این دستور دیگه احتیاجی به اون نیست.میتونین راهنماییم کنین؟
ممنون میشم

بله عزیزم این دستور نشاسته داره نیازی به آگار آگار نیست

الی بانو 1392/04/18 ساعت 05:23 ب.ظ http://chefartist.ir/

سلام دوست عزیزم
من از بچه های مامی سایت و نی نی سایت هستم
وبلاگتو دیدم خیلی خوشم اومد
افتخار میدی تبادل لینک کنیم؟؟؟؟منتظر خبرتم

سیما 1392/02/01 ساعت 06:38 ب.ظ http://mohemdostdashtane.mihanblog.com/

ممنون عزیزم عالی بود موفق باشی

مامان جوون 1391/11/04 ساعت 11:23 ق.ظ http://yekmaman.blogfa.com

عالی بود استفاده کردم موفق باشی دوست گلم

سارا 1391/06/31 ساعت 11:08 ب.ظ

وای خیلی عالیه
همیشه واسم سوال بود این قنادها با چی می نویسن رو کیکها رو
مرسی که گاشتی این مطلبو

سحر 1391/04/10 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام اتوسای عزیز
وبلاگ نوپات مبار باشه
مطلب جالبی بود
منتظر خوردنی های خوشمزه و جدیدت هستم

روژان ج 1391/04/06 ساعت 11:55 ق.ظ

آتوسا جون من از کاربرهای مامی سایتم !!

وبلاگ قشنگی داری عزیزم

موفق باشی

مرسی روژان جون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد