شکر رنگی

این اموزش خیلی کاربردیه و راحته MAIMIXONG Emoticons 140

و امیدوارم برای این خانم خوشگلایی که بی حوصله میان اینجا و فقط بازدید میکنن و نظر نمیزارن و من خوشحال نمیکنن مناسب باشه و سر ذوق بیارتشون



به ادامه مطلب مراجعه کنید


مواد مورد نیاز

MAIMIXONG Emoticons 112

زیپ پک

شکر

رنگ خوراکی

نشاسته ذرت

دستکش


اگر رنگ خوراکیتون ویلتون نیست حتما دستکش دستتون کنین که اگه به دستتون خورد مشکلی پیش نیاد 

اما اگه ویلتون اصل باشه نیاز به دستکش نداره پاک میشه



اول شکر در زیپ پک بریزین و با رنگ خوراکی مخلوط کنین



با شکر بازی کنید و داخل زیپ پک تکونش بدین تا تمام شکر به یک اندازه رنگی بشن 



برای جلوگیری از چسبندگی شکر تو پلاستیک یکم نشاسته ذرت بریزین و مخلوط کنید 

این عکس نشاسته ذرت رنگ سفید پس با ارد ذرت اشتباه نگیرید






بعد شکر به یک سینی منتقل کنید و بزارین توی فضای ازاد در مجاورت هوا باشه 




بعدم بسته بندی کنید و تو تزئین کاپ کیک یا کیک استفاده کنید


خوشحال میشم نظراتتونو بدونم دوست جونا پس بی تفاوت نباشید بوس به لپ همتونMAIMIXONG Emoticons 99

نظرات 13 + ارسال نظر

ممنون بابت آموزشت.من شما رو لینک کردم.شما هم اگه دوست داشتید منو لینک کنید.

اعظم 1392/06/06 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام شف اتوسا عزیز
من در مامی سایت کارهای شما رو دیده بودم
الان اتفاقی وبلاگتون باز کردم
عزیزم واقعا هنرمندی
من حتما از این تکنیک رنگ کردن استفاده میکنم
ممنون که اطلاعاتت رو دراختیارمون میذاری

sahar 1392/05/22 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام آتی جونم . من همین الان با وبلاگ آشنا شدم .خیلی باحاله .کاش یه ذره هنر شما رو من داشتم البته هنوز سنم خیلی کمه و جا برای یاد گرفتن دارم اما کسی نیس ک بهم یاد بده ولی از این به بعد خیلی میام به وبلاگت .زود به زود آپ کنیا .مرسی عزیزم

چشم عزیزم

نازنین بانو 1392/05/14 ساعت 03:17 ق.ظ

سلام بانو خسته نباشی. گفتی بی حوصله نباشین و نظر بدین گفتم بیام یه سلامی عرض کنم واقعا که کارات عالیه.چون این پست و روز تولدم گذاشتی اینجا نوشتم. الان ساعت حدوده دو و نیم نیمه شبه و من از اشتیاق دیدن همه کارای شما نمیتونم برم بخوابم . حالا فکر کن فردا صبح هم باید برم سر کار. ممنونم از این همه سلیقه که با بقیه به اشتراک میذاری

مرسی عزیزم لطف داری

ساناز 1391/12/17 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.sanaz-food.blogfa.com

سلام آتوسا جان تازه با وبت آشنا شدم و لینکت کردم ممنون از آموزش شکر رنگی من یه روز آموزششو تو تلویزیون و البته از وسطش دیدم و نفهمیدم و توی گوگل هم سرچ کردم و پیدا نکردم
و بالاخره ممنون که شما آموزش دادی

فریبا 1391/07/17 ساعت 12:45 ب.ظ http://shimachef.blogfa.com/

آتوسا جون خوشحالم که با وب خوبت آشنا شدم موفق باشی

سارا 1391/06/31 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام آتوسا جان
من امروز با اینجا آشنا شدم
کارت عالیه
رنگی که استفاده کردی موادشیمیایی نداره ؟

سلام عزیزم من از رنگ خوراکی استفاده کردم که ضرری نداره

مهسا 1391/06/24 ساعت 12:40 ق.ظ

ممنون .خیلی خوب بود

سودابه 1391/05/05 ساعت 04:01 ب.ظ http://baran87.niniweblog.com/

بسیار بسیار عالی و کاربردی . خوشحالم از آشنایی با شما و وب بسیار خوبتون.

مرسی عزیزم

رویا 1391/04/15 ساعت 07:49 ب.ظ

سایت و مطالبت خوبه...از آموزش شکر رنگی هم ممنون.

فرزانه 1391/04/09 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام عزیزم فرزانه هستم از مامی سایت .وبلاگت خیلی جذاب و اموزنده هست .موفق باشی خانومی .

مرسی فرزانه جون شما لطف داری

vafa 1391/04/06 ساعت 08:30 ب.ظ http://ourkitchen.persianblog.ir/

ممنون عزیزم خیلی عالیه

مرسی

ghazalh 1391/04/05 ساعت 06:19 ب.ظ

اتوسا جون من هم شکر رنگی درست میکنم ولی نشاسته ذرت اضافه نمکنم دونه های شکر هم نمی چسبند
ایا در طعم شکر مشکل ایجاد نمکنه؟

کارهات عالیه عزیزم موفق باشی

نه یکم نشاسته تاثیری تو طعم نداره

نشاسته برای زمانی خوبه که میزان رنگ زیاده اما اگر رنگ به اندازه اضافه بشه نیازی به نشاسته نیست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد