چیز کیک شکلاتی

خوب این اولین پست من تو این وبلاگ و فعلا از اموزشهای ارشیویم استفاده میکنم


دستور  این چیز کیک از مجله اشپزیه

که توش یکم تغیرات دادم



به ادامه مطلب مراجعه کنیدMAIMIXONG Emoticons 32




بیسکویت 250 گرم

کره 100 گرم
دارچین مقداری
پنیر خامه ای 200 گرم
خامه 200 گرم
شیر 3/2 پیمانه
شکلات تخته ای 90 گرم
ژلاتین 1 ق غ
آب سرد 3/1 پیمانه



خوب اول از همه قالبتونو اماده میکنین


کف قالبو کمی چرب میکنین یا میتونین از پلاستیک برای کف قالب استفاده کنید تا چیز کیک راحت جابه جا بشه بعد اینکه اماده سرو شد


بیسکویت خرد میکنیم


مخلوط بیسکویت پودر شده و دارچین و کره ذوب شده رو کف قالب پرس میکنیم و توی یخچال میذاریم. (میتونید به این مخلوط یکمی عسل اضافه کنید )



شکلات رو داخل شیر ریخته به روش بن ماری ذوب میکنیم (میتونید از ماکروفر استفاده کنید )





این مخلوط رو به پنیر خامه ای افزوده با همزن میزنیم. ژلاتین رو هم که با آب سرد مخلوط و حل کردیم اضافه میکنیم. در آخر خامه را جداگانه میزنیم و بعد به مایه فوق اضافه میکنیم.


حالا مایه اماده رو روی لایه بیسکویت میریزیم و 3-4 ساعت در یخچال میگذاریم.(هر چی بیشتر تو یخچال باشه بهتر )


این تصاویر از یک وبسایت فرانسوی برداشتم که البته از اموزشهای بعدی سعی میکنم تمام  عکس هارو  خودم بگیرم

میگین نه ؟ حالا وایستین تا ببینین چیکار میکنم

این عکس چیز کیکی که من با این دستور درست کردم


فقط از برش  عکس داشتم چون اینقدر خوشمزه بود در کمتر از 1ثانیه این اتفاق واسش افتاد


MAIMIXONG Emoticons 5

نظرات 4 + ارسال نظر
maedeh 1392/07/07 ساعت 11:50 ب.ظ http://manoelite.com

یه پیشنهاد دارم می تونی به جای اینکه شیر و شکلات رو با هم قاطی کنی از دسرشکلاتیه fit&fun استفاده کنی
احتیاجی هم به گرم کردن نداره
پودرش رو با دو لیوان شیر سرد میکس می کنی در عرض 2 دقیقه آماده می شه

سلام علیکم تبریک عرض میکنم وبلاگ پرمحتوایی داشتید . اگر امکان دارد ما را بانام پایگاه فرهنگی مذهبی علویون لینک کنید و از طریق نظرات اطلاع دهید . موفق باشید

fati 1391/09/23 ساعت 12:37 ب.ظ

خیلی جالب بود ... ممنون

bahar 1391/05/06 ساعت 10:54 ب.ظ

خانم گل ممنون

میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد